Trillat av blundandes.

RUBRIKEN! Ja om ni läster/läste mitt förra inlägg så bockade Cito, och ja kan berätta lite kortfattart hur vi lyckades idag också;
Vi kom upp mitt i skogen där det var massor av grenar och smågrenar som spretade åt alla olika håll, fick då blunda för att inte skulle få de grenar i ögonen. Och fick låta han sköta hur vi skulle rida. Jag red barbacka också! Och han har också precis tagit av sig sina skor så han är rätt öm men inte farligt öm, men så han försöker gå på de mjukaste ställerna i skogen. Och så ville han gå nära en halv tjock gren som kanske var 3-4 meter högt och då gick han mot de "trädet" och så fick jag den mellan mitt ben och hans mage och han går ju och trädet får böjas för att mitt ben gös så att den böjs nedåt. Och så för att mitt ben inte ska behöva stå rakt ut och typ knäcka det så fick jag slänga mig åt sidan och landa rakt i den hårda marken. Tja.. Jag hoppas att ni förstår men det är lättare att visa det är skriva det ;) Och det var trädets fel inte hans (A)

Barbacka = utan sadel

Hoppas att ni har haft det bra? Vad har du gjort idag för kul? Inte trillar av iallafall va? ;)



Min älskade finaste kille♥

Kommentarer
Postat av: Kristina

Svar; Tack detsamma! Får en skitmysig känsla av din header! :3

2011-12-20 @ 21:29:59
URL: http://kyuuri.blogg.se/
Postat av: martina

är du kanske sugen på att shoppa trendiga & välkända märken för upp till 80% rabatt?

kommentera då detta inlägget med din mailadress, så ska du få en invite av mig till members.com! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/11169/members-com/



nya erbjudanden kommer upp varje vecka & det är helt gratis att vara medlem!



+ att du får 50kr att shoppa för om jag bjuder in dig & när du väl är medlem så kan du gilla deras facebooksida för att få en rabattkod på ytterliggare 100kr! :)

2011-12-20 @ 21:48:05
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Sara

Ojdå! Haha, mm, det är träden som är ivägen! ;)

2011-12-21 @ 23:13:32
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0