8 timmars bilfärd, chek!

Hej allihopa nu så är jag väldigt trött efter att har åkt bil från 10.00 till 19.00 och haft 1 timmes paus :)
Och alla djuren sköter mamma om där hemma så då vet jag att allt är bra, fast det känns som om jag har glömt någon hemma...
Menmen, vi beställde en pizza till oss så hungriga är vi ju dock inte ^^
Linnea , Maggan, jag och Pappa ska åka till min farbror imorgon och träffa honom innan han åker till Norge!
Men nu ska vi väl mest slappa och skulle kanske till affären och handla popcorn eller något naturgodis, vi får se :)

Men jag kommer försöka blogga när jag har tid! :)
(bilder kommer om man kan ladda över på denna dator)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0