Dagens klipp

Hejsan! :)
Idag har jag och min Pappa, Syrra och Pappas flickvän Maggan varit på ett stort köpcentrum i väl cirka 7 timmar, så rätt slutkört är man endå :P Men det har varit super kul! :)
Linnea och jag fick 500 kr var att handla kläder för och mina saker gick på 497 kr så det var exakt ^^
Jag köpte lite jeans, shorts, linne, ridjacka, djurmat, långt linne, bh linne, ring och lite sådant roligt! :)
Var massor av reor där också! Vissa grejer som ett par super fräcka byxor för 20 kr!? på H&M ? 20, nästan billigare att gå där än på loppis :P
Men tänkte iallafall visa upp vad jag har köpt!


Linne:bik bok 2för99:-
Shorts: bik bok 2för99:-
Ring: Glitter 10 kr


Tröja: H&M 30 kr
Jeans: JC 120 kr


Ridjacka: hööks 112 kr
Royal mat: djurmagasinet 17 kr
Stänger djurmagasinet 17 kr


Långt linne: 49 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0