Stall - Grodhittning med Emma

Igår så var Emma och jag i bastasjö och skulle kolla hur hästarna mådde i deras gröna bete :)
Fast dom stog förmodligen längs bort i hagen där man inte kan komma åt dom så det fick vara.
Men Emma förutspådde att hästarna inte hade fått komma till betet, eller att dom var borta (fasten dom reds dit i veckan) :P

Men vi cyklade till stallet lite senare när Emma hade bytt cykel för hennes däck hade punka



Och mina shorts sprack där bak så jag hade ett stort hål där bak. :I

Sedan kom vi till stallet och så var det helt svart i stallet så när jag skulle ta kort på dom hästarna som stog i boxen så kunde jag inte se motivet. Så det blev bara 'svart skugga där, alltså står hästn där och.. ta kort'
Så inga fina bilder därnej ;P



Emma och jag hittade en söt liten groda som jag ville ta med hem.. men kände att det inte var så lämpligt :P






SÖT eller SÖT!?

Har ni någon gång hittat ett djur i skogen eller någon annanstans som ni ville ta hem? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0