M E L V I N A 1 Å R !

Nu är min älskade Melvina 1 år och hon är forfarande lika söt som hon var när jag köpte henne!
Ett grattis kanske av er?

Tänkte lägga upp lite minnen Melvina och jag har fått tillsammans! :)


Melvinas balndade vardag :)


Melvina i djuraffären (hade då inte köpt henne)


Melvinas första dag hemma hos mej♥


Melvina♥


Melvinas och min första jul 2010 tillsammans ♥ (mobilbilder)


Melvinas sovtime (rörlig är hon :D

Melvinas och mitt år, men vi har enu ett år framför oss. och förhoppningsvis längre! :)

I ♥ Melvina
Melvina ♥ I

Finns ingen jag älskar mej än henne, och kommer ALDRIG göra heller!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud så söt :D

Gratta henne :*

2011-07-14 @ 10:24:02
Postat av: Sophie

aww :D

sååå söööt!!

2011-07-14 @ 10:24:25
Postat av: josefine

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

2011-07-14 @ 20:45:34
URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Postat av: Ebba

Grattis! :D ;)

sv: Bilden är från Börjes Cup i Tingsryd (:

Tack :D

2011-07-17 @ 23:05:24
URL: http://ponnitjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0