Ridtur i solskenet' ☺

Nu har jag kommit hem efter en jobbig och varm runda med min medryttarhäst, red tillbaka henne från betet :)
Men ni som rider eller vill, tycker ni inte att det är helt underbart mysigt att rida när solen gassar på och fåglarna kvittrar?? Jag fick det mysig vilket fall, för det fick jag vara med om :)


~En bild säger mer än 1000 ord~



En liten failad bild på Prise och mej (hennes fula vana är att om man tar fram mobilen så vill hon gå emot den, där av att hon är så nära bilden xP )
Detta är en Mobilbild, så kvalitén där av.

Lite fakta om henne:
Namn: Suprise
Mamma: Tottan Zaragamba
Pappa: Okänd
Ålder: 6 år
Ras: Travare / okänd ( hon är inte travare fullt för hon har aldrig varit inne på travet, men hon har trav i blodet. Som sin mamma Tottan )
Ful ovana: vifta och snurra med huvudet när man rider henne.
Bra vana: Att hon är så söt :')
Det vi försöker lärar henne: Att bli mer lydig och att börja hoppa henne.



Kommentarer
Postat av: Elina

Jo visst är det mysigt :)

Och roligt :'P

2011-06-27 @ 16:03:44
Postat av: clara

fin header

Kan du rösta på min klänning här?

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=H1YT9R5EPvFIAyAKZSOtOqAhgNP6ymi5a5LYLDbYxgexSc8ssLZ7

Allt som behövs är ett litet klick och jag skulle bli enormt tacksam!

Tack på förhand och hoppas du röstar /Clara

2011-06-27 @ 19:29:38
Postat av: Emilia & 12år

Mår du bra idag? :)

2011-06-28 @ 08:53:54
URL: http://liljedahlsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0