Så mycket har hänt - under så kort tid'

Hejsan hoppsan :)
Mina kusiner från London kom ner i söndags och åker hem idag torsdag.
Första dagen (Måndag) var jag hos min medryttarhäst och red tillbaka henne från deras bete, och Madde (kusinen) och jag träffades senare under dagen.
(Tisdag) Madde och jag shoppade lite på stan, och chillade gärnet sen (y)
(Onsdag) Madde, Rebecca (Kusinerna) , jag och Linnea åkte ner till pappa som fyllde år, och så firade vi han med några av hans vänner också :)

(Torsdag) Madde och jag fixar oss för morgonen och kollade på en film, och sedan kom mamma och hämtade oss för att lite senare skulle dom till flygplatsen!

Lite kortfattat vad vi gjorde med dom, (hände en massa annat också) ^^

Så har därför inte kunnat lägga in något på bloggen för att jag inte har haft tillgång till dator och tid under dagarna.. Menmen bättre sent än aldrig :)

Min nyinköpta tröja

Tröja - Gina tricot

~En bild säger mer än 1000 ord~


hm... Lika fin som vanligt Madde? : Japp :D



Kommentarer
Postat av: evelina

Fin blogg du har! :) kika gärna in på min om du har lust :)

2011-06-30 @ 16:39:47
URL: http://eevelinaandrea.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-20 @ 20:05:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0