Halloween

Emma och jag gick bus eller godis för att
1: Skapa nya minnen
2: Få godis
3: Sminka oss roliga
4: Ha KUL!
5: Dissa människor som säger nej
6: Ta massa kort
7: Välja utklädningskläder
8: Skratta enormt mycket

Så haha ja, vi hade enormt roligt för Emma fick vara en fé, prinsessa (rosa)
och jag fick vara någon slags drottning som är halvt död i ansiktet! :)














Hoppas att ni hade en bra dag igår! :)
Vi fick vääldigt mycket godis (y)

OBS! Ja det är jag som har sminkat oss båda!

Kommentarer
Postat av: Magda ♡

sv; hihi :D

nej, det är några kompisar till oss häst, men min mamma tar hand om den ibland då dom har lite mycket ;)

2011-11-02 @ 16:34:23
URL: http://mmagdafahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0