svenska

Har precis kommit hem och ska till stallet snart :)
Kan bara säga att vi ska hålla på med krönikor i skolan på svenskalektionerna.
Jag har alltid gillat svenska mycket för att det är ett väldigt roligt ämne, fast som tur har vi en bra lärare också;)
Men tänkte börja med det sedan, två prov nästa vecka, SO prov den 14/2 alla ♥ dag + fredag ska vi ha matteprov. Inte super taggad..
Men sedan ska jag kanske sova hos Emma ikväll och sedan imorgon ska Emma som vanligt sova hos mig förmodligen :)
Hoppas att bi har bra planer för helgen!


Kommentarer
Postat av: LINNEA - lgullarbergs drömmen om att bli fotograf ♥

sv: samma här :)



vad rider du för häst? :)

2012-02-10 @ 16:15:07
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/
Postat av: Linnea Zeijlon

sv; haha precis :D jag har faktiskt också djur, även att jag är pälsallergier. Jag har en kanin och en hamster :D hihi

2012-02-11 @ 12:06:01
URL: http://linneazeijlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0