♥Caritos♥ vecka

Tänkte säga hur hans vecka har varit och va vi gjort och så! :)

Måndag: Vilodag

Tisdag: Red ut med Linn och Cissi ut i skogen. Red barbacka. Vi tog den vanliga rundan i bastasjö (lalla bastasjö rundan)

Onsdag: Vilodag

Torsdag: Jag tog ut honom och red honom lite utomhus, bara liten rolig runda för oss båda, red barbacka där också. Han älskar verkligen att bara få komma ut och sträcka på benen!

Fredag: Madde (min Kusin) Förljde med mig, och vi red Lilla bastasjö rundan igen, och såg en liten nedfäld gran som var kanske 50-60 cm så hoppade vi över den, och han tyckte att det var såå kul! Då den inte var där i Tisdags, och han aldrig brukar hoppa. Så det uppskattades väldigt mycket av honom ;)

Lördag: Julafton. Så vilodag

Söndag: Madde var med igen och... (sa ju lite vad som hände i ett annat inlägg) Men att vi tog en pulka bakom och han blev stressad av den m.m! Men vi red till Ridhuset sedan och Madde tog en lektion med mig.
+++ Att vi tog en härlig galopp på ängen och han har aldrig galopperat sådär fort någonsin! :') Fast han tyckte att det var såååå häääär kul så självklart la han in ett bocksprång och ett sparkabakut ;) Haha!




Kommentarer
Postat av: johanna

sv: God jul på dig med såhär i efterhand! :)

2011-12-26 @ 15:18:22
URL: http://johannalalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0