Bilfärd i ca 8 timmar.

Heej, nu har jag packat iordning allt, för imån bär det av till Gävle :)
Kommer att ha dator där så att när jag hinner kommer det komma upp lite inlägg då och då.
Och mamma kommer att vara hemma så hon kommer att passa Melvina och Fluffy :')

Men idag har jag och mina 4 kusiner + syster plockat svamp,blåbär och hallon :)
Och det firade vi sedan med att äta blåbärs rabarber paj, jätte mysigt! :)
 
Ellen, Lillan, Fanny, mamma, jag, Madde, Becca och Linnea.

När vi var där hemma så träffade vi också Fanny och Ellens (små kusinernas) grannar som är engelska, träffade en som hette Bethany, jätte roligt hade vi :)
Och hon hade 40 ormar :S liite äkligt men det var 3 som var väldigt stora och sedan var det alla andra var mindre :P
Och jag fick hålla en och det var urk..
Men dom hade en uppfödning av råttor som ungarna dom får ger dom till ormarna, och sedan hade dom några blandaser av råtta och mus, och dom var ca 10 cm och hade en mus svans, och jag blev helt 'in love'♥
Men dom hade också fått nyfödda ungar och dom var ca 12 timmat och dom var så söta så att jag räknade att jag kunde få plats med ca 18 sådanna minimöss på en hand ^^
Och dom var väl ca 2.5 cm♥

Hoppas att alla har haft en bra dag för det har jag haft i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0