no uppdate

RUBRIKEN...

Så hej igen, jag vet att jag inte har laggt upp något på bloggen, men ag vet verkligen inte vad jag ska ha bloggat om. För det är nästan inget som har hänt :P Haha!

HÄSTARNA
Emma och jag har ju varit skötare på två hästar en D-Ponny & en shettis ( Fenny & Knatten ) men emma och jag beslutade oss för att inte vara kvar där, finns olika anledningar som jag inte behöver säga! :)
Så Emma och jag hade pratat samma dag om att vi inte skulle vara kvar hos de och samma dag så frågar en som jag känner om jag vill bli skötare/medryttare? eventulet smått! Och att om jag leder Carito heter han, om jag leder han så kan emma sitta på och så ;)

HEMMA
Tja... Har väl inte hänt särskilt mycket, lite läxor, kompisar, djuren och så!



SKOLAN
Som vanligt, skönt med inga prov!




Bilen imitten är tagen av JENNIE HOLMBERG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0