Livet leker NOT

'
Foto: Linnea Persson
Svårt att beskriva känslan av en härlig sommardag
Men det är enu svårare att ta lögner och svek
Du vet vad jag menar, har du upplevt det?
Det har nog många. Du har säkert det du också
utan att du kanske ens vet det,
tänk efter ...
Kom du på något?
Jag vet..
Falska vänner!
Är det värsta som finns, helt sjukt att det bara
finns sådanna människor?!
mår dom bra av sådanna saker egentligen att ljuga hela tiden?
Vad tror du? Det tror inte jag iallafall
Eller jag VET att man är sjuk om man kan må bra
av det, jag är ingen falsk, men jag känner falska
du förstår inte egentligen vad du gör? Va?
Tänk efter innan du ljuger och pressa på oss det till oss
Vi tar inte åt oss för vi vet vad som är sant, men det vet
nog inte du Hörru!
Vi kan stå upp för vad som är sant och falsk
du kommer snart att bli en myra som alla trampar på,
du kommer aldrig att bli den du en gång va. det ska du veta
Du kommer ALDRIG att få våran tillit tillbaka för det du
gjort mot oss. Så rådet med detta är ...

Ljuger du? utan att du egentligen vill erkänna det själv?
Sluta då med det, för varenda lögn kommer någon på dej,
låter kanske konstigt men så är det.
Så 1: du förlorar vänner på det.
2: Vänner är det bästa man kan ha, sumpa det inte.
~Du får 1 chans~

Ditt val ditt liv

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Javisst du kan få göra mina skolarbeten, men då är ju risken stor för att få gå om gymnasiet :/



Btw. Bra text! :)

2011-08-29 @ 21:53:48
URL: http://linneaapersson.blogg.se/
Postat av: MADDES

hur mår du idag?

2011-08-30 @ 20:17:39
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Susanne

Snyggt foto och tänkvärda ord :)

2011-08-30 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0