Kan inte blogga ihelg..

Hejsan :)
Imorgon ska jag och min familj sälja på loppis hela dagen och efter det ska jag till mina små kusiner och sova hos dom. Och kommer hem på söndagen, så det kommer inte att bli någon bloggning då :)

Vill bara säga att jag och min kusin ska ha godisförbud framöver, för att vi båda ska försöka få det sundt och nyttigt framöver :)

Det vi inte får äta:
Godis
Chips
Läsk
Cholkad
Smörpopcorn
Saltapinnar
Glass
Crocanter
Karameller
Varm choklad
Kaffe

Det vi får äta:
Fisk
Ägg
Kött
Kyckling
Fruckt
Bär
Grönsaker
Mjölkprodukter
Potatis & rotfrukter
Bröd, mjöl & gryn
Vatten
(Dessa saker är lite av det bättre saker att äta som vi ska fortsätta framöver med)

Det vi ska göra?
Jogga & springa
• Göra mycket övningar
•Stretcha
•Simma
•Röra på sej mycket
•Inte slösa pengar :P
•Spara pengar
•Situps 100 om dagen
•Rida mycket



Lite av det vi ska köra med i sommar och lite längre framöver. ' långsiktigt mål ' ;)
Men det ska bli roligt och förhopningsvis se förendringar :)

Tänkte bara visa lite blombilder som jag tog när jag var hos min kusiner sist :)







Vad tyx om bilderna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0