kusinerna-husbilen-Melvina-inte hemma-släktträff...

Asså fatta att jag har haft alla dagar uppbokade!?
Har sovit över med Emma i 2 dagar efter det sov jag hos min småkusiner i 1 dag, efter det åkte jag ut med pappa med husbilen i 2 dagar, sedan åkte jag ut med båten, sen kom mina kusiner och då har jag sovit över med dom hela tiden. ^^^

Måndag: Emma kommer och vi gör allt möjligt :)
Tisdag: Emma sover över igen m.m
Onsdag: Sover hos mina småkusiner.
Torsdag: Pappa och jag åker till Hasslö och sover där med husbilen.
Fredag: Pappa och jag är fortfarande på hasslö med husbilen
Lördag: Jag åker till bräknehoby och träffar hela mamma-sidan av släkten :)
Söndag: Max och Håkan frågar pappa och mej om vi vill åka ut med deras båt tsm med dom :)
Måndag: Madde (kusin) och jag sover över, och vi filmlanar (Y) i över 13 timmar ;)
Tisdag: Madde och jag sover över.
Onsdag: (idag) varit med Madde :P
Tordag: MELVINA FYLLER 1 ÅR! :D :D :D :D :D :D :D
(min finaste älskade betydelsefullaste bästa vän + mitt finaste och snällaste fina djur!)

Finns verkligen INGEN mänsklig eller djurlig varelse som har tagit upp vartenda liten del av mitt hjärta som hon har gjort. Hon är så underbar att jag inte kan utrycka mej i ord! Ni som tänker att hon är bara är en nästan 10 cm (7 cm är hon) och är bara ett litet djur som har ingen betydelse, då har ni så fel!
Ett djur som specielt Melvina, är av kött och blod som ni, men Melvinas hjärta är av rent guld som ingen och då menar jag INGEN kan verkligen ha det, men jo Melvina, det är just det hon har!
Och hon är min bara min älskade lille fina vän. Det är hennes lilla exta som räknas, och hennes exta är hela tiden!



(och ni som kanske tror att hon biter mej när jag tar fram fingret, det gör hon inte! :)

Älskar min Melvina♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0